Mijn surf carriere; kort maar krachtig

17 mei 2016 - Byron Bay, Australië

Uitleg op het strand over golven, zandbanken, rips, ripcurls ect. Wie heeft er nu fancy elearning nodig als je ook gewoon met je vingers in het zand kan tekenen wat je bedoeld? :) Even oefenen met hoe je nu een beetje leuk tot staan komt op dat surfboard en hup het water in. En ja hoor, na een poging of wat lukt het me om te gaan staan en ik surf zelfs een paar keer tot aan het strand. Whoop whoop! (Al voelt het cooler dan dat het er op de foto's uitziet ;). Net als ik er beetje gevoel voor begin te krijgen word ik vol in mijn rug geramd door de punt van een surfboard van een van mij mede surf wannabe's. Ik zak direct door mijn benen en strompel met hulp van de instructeur naar het strand. Na een half uur rust, rekken en strekken besluit ik het toch nog even te proberen, maar helaas. Bij de eerste beste golf die ik door moet om wat verder het water in te gaan, ga ik direct onderuit. Dat was dat, einde van mijn surfcarriere :( Voor nu dan, want ik ga zeker nog eens voor de herhaling. Zodra ik weer normaal bewegen kan.

IMGP9352 IMGP9295